July 30, 2011

Products Off #12

DSCN4329
Nivea Visage Young Stay Clear Purifying Toner
FaceQ Grape Seed + Green Tea Mask
SexyLook Duo Lifting Effect
Lush Glögg
DemakUp Sensitive Silk Cotton Pads
(These cotton pads are more expensive that other cotton pads I've tried and they're awful! / Estos discos desmaquillantes son bastante más caros que otros que he probado y son pésimos!)


DSCN4309
Herbal Essences Moisturizing Mask
Lush Rub Rub Rub
Mussvital Depilcrem
BeautyMate Sheet Masks
Lip Smackers Fanta Orange
Skinvitals T-Purify Cloth Facial Skincare Mask


I might buy it again
I wouldn't buy it again
Puede que lo vuelva a comprar
No lo volvería a comprar de nuevo

10 comments:

rock-or-not said...

Thnk you for your opinion!!

Lily said...

congrats on finishing those products :)

Enara Girl said...

I like the cleaner from Nivea.
:)

Sunshine_me009 said...

Nice post, Thanks for sharing :)

Aydita said...

Yo tengo el lip smacker de cocacola! son geniales^^ besos

Eva said...

yo tengo el Nivea Visage Young Stay Clear Purifying Toner y aun me queda para acabarlo

Edith said...

hola linda yo aun no e probado nada de estos productos pero me gustaria hacerlo con el de nivea haber que tal me va =)

AdAm said...

no he probado ninguno, aunque no me llaman para nada los limpiadores de Nivea, no he leido demasiadas opiniones buenas, más bien sólo malas o regulares...

Nami said...

La verdad es que glog esta genial, al igual que los demas geles de lush, yo creo que voy a poner media botella a la venta, porque me duran la vida y son hiper concentrados y con muy poco ya te da, llevo medio año con una botella y aun esta llena, asi que voy a vender media botella, si te interesa me dices! XDD

Sweets said...

You love skin products! I like to stick to the basics.