March 31, 2011

Shielo

DSCN3194

Shielo is a brand which develops hair products. Shielo is against animal cruelty and proud to use recyclable packaging.
They have different ranges of products, specifically designed to give volume to the hair, to hydrate the hair, to protect the colour, etc.
I've tried the Strengthening Shampoo, the Reflecting Conditioner and the Vibrancy Conditioner.
I don't know what to say about the Strengthening Shampoo and the Reflecting Conditioner, because I could use them a couple of times each and I haven't noticed any difference on my hair.
I used the Vibrancy Conditioner once and I noticed my hair a bit more shiny and smooth, but I can't say anymore because I just used it once.
Shielo es una marca que desarrolla productos para el cuidado capilar. Está en contra de la crueldad con los animales y se enorgullece de utilizar packaging reciclable.
Tienen diferentes gamas de productos, diseñadas para dar volumen al cabello, hidratarlo, proteger el color, etc.
Yo he probado el Strengthening Shampoo, el Reflecting Conditioner y el Vibrancy Conditioner.
No sé qué deciros sobre el Strengthening shampoo y el Reflectin conditioner, porque sólo me dio para usarlos un par de veces cada uno y no noté diferencia en mi pelo.
Sin embargo, el Vibrancy Conditioner sólo me dio para usarlo una vez, pero sí que noté el pelo algo más suave y brillante, pero no os puedo decir más por eso, porque sólo me dio para usarlo una vez.

2 comments:

negami kutou said...

No conocia la marca ni los productos!!, parece interesant eso si.

nadhita said...

holaa!!
pues no conocia esta marca la verdad!
pero yo me quedo con pantene!!:D