February 17, 2011

Cosmetics Skincare

Cosmetics Skincare is an online store where you can buy MAC, Lancôme, Benefit... But I've already talked about this online store, so I won't talk any more about it and I'll show what I bought this time, which is the interesting thing.
This time I bought three MAC eyeshadows.
The customer service is great, shipping is cheap and fast,  the prices are great, and, up till now, all the products were authentic and brand new (or I think so).
If you're interested, this store has a blog where you can read the updates of the store. This is pretty useful, because it let you know when they have more stock of your favourite products. The blog link is: http://cosmetics-skincarebeautyblog.blogspot.com/
Cosmetics Skincare es una tienda online en la que podéis comprar MAC, Lancôme, Benefit...pero ya os he hablado de esta tienda, así que no voy a hablar más de ello y os enseño lo que compré esta vez, que es lo que nos interesa.
Esta vez compré tres sombras de MAC.
El servicio es genial, el envío es rápido y barato, los precios están genial, y hasta ahora todos los productos son auténticos y nuevos (o eso creo).
Si estáis interesadas, esta tienda tiene un blog en la que podéis ver las actualizaciones de la tienda. Es bastante útil, porque así sabemos cuándo tienen stock de nuestros productos favoritos. El link al blog es: http://cosmetics-skincarebeautyblog.blogspot.com/
 
And here's what I bought (they're kind enough to send me the Lancôme quad. Thank you!):
Y esto es lo que compré (fueron muy amables y me enviaron el quad de Lancôme. Gracias!):
DSCN2718

DSCN2719

MAC eyeshadows: Electra, Wondergrass and Gesso.

Have you tried any of these eyeshadows? Do you like the colours? They're for my custom palette.
¿Habéis probado alguna de estas sombras? ¿Os gustan los colores? Son para la paleta customizada que estoy haciendo.

12 comments:

Diana said...

Cada vez tengo más ganas de comprar en esa página... creo que lo intentaré con alguna sombra o un labial... pero para abril xD

Chica said...

No las he probado, últimamente no me maquillo demasiado, sospecho que empiezo a notar que ya no estoy en la ciudad, tendré que cambiar esto! je, je.

Bree said...

I really like the Wondergrass one(:

:) Bree

http://vivalabreee.blogspot.com/

Olga said...

Conozco la pagina, muy binito todo pero de momento voy gastando lo que tengo, porque ya no me cabe nada por ninguna parte)
Gracias por recordarlo)
Un saludo.

mypinkbubble said...

Yo me he frenado, xq ya no se donde meter las cosas, como meta algo mas en casa, me echan de casa!! jajaja

Mariant said...

Muy buenas compritas!!

Besos.

negami kutou said...

Que tonos más preciosos!!, en cuanto pueda me uniré al concurso!!.

Merxe said...

Hola guapaaaa! El tono verde es precioso! me gusta muchisimo. un besito

Jennifer said...

thanks for introducing this site! i've never heard about this before :D!

Nami said...

te has vuelto loca con la skincare!! arrasas mac ahora XD

KayKay said...

thanks for the website im going to check it out & i've heard a lot of good reviews of gesso so i'm sure you'll like it :)

Blogger said...

Quantum Binary Signals

Get professional trading signals sent to your mobile phone every day.

Start following our signals NOW & gain up to 270% a day.