December 5, 2010

Make-Up Inspiration from Magazines. November Magazines

I usually scan some looks I like from the magazines I buy, so I can look at them and have inspiration or just copy them. Here are the ones that I've chosen from Novembr Magazines:
Normalmente suelo escanear los looks que me gustan de las revistas que compro, para así poder mirarlos y tener algo para inspirarme o simplemente para copiarlos. Éstos son los que he elegido de las Revistas de Noviembre:












What's the look you like the most?
¿Cuál es el look que más os gusta?

18 comments:

Maria said...

I love the sixth and the seventh ones, and the last one the best, but I think they're all gorgeous and unique!

Be fashion Be glamour said...

HOLA! QUE TAL??QUIERO INVITARTE AL SORTEO DE MI BLOG:)SI ESTAS INTERESADA Y TE GUSTAN LOS REGALITOS...BUENO PRECIOSA UN SALUDO Y QUE EL GLAMOUR TE ACOMPAÑE!!!!!!!

Rakhshanda said...

hmm.we can take great ideas from these. I like the 6, 7 & 8th ones. Thanks for sharing:))

kaizokumousy said...

I think I kind of did the 3rd and 5th style already :o omigosh nice ideas!^o^

caramelo7 said...

El de deborah es marcado, pero la verdad que es muy bonito :) un besazo

KayKay said...

the one from deborah milado is my favorite cant wait to see what you recreate

FunnyFaceBeauty said...

wow i want to see you recreate one of these!

Salisha said...

Uff madre mía que exageraciones de maquillaje, aunque bueno para esas cosas vale, para ponerme yo no :P
A ver a ver.... el que más me gusta... quizás me quede con el que pone shooping y el de abajo con las manos de un tío con guantes xD

Un besito guapa! :)

Diana said...

A mi me gustan sobre todo los que tienen el color morado... estoy ansiosa por ver cual copieteas primero.

Un besote!

Adriana said...

Yo hago lo mismo que tú, sólo que directamente arranco las páginas y las guardo en una carpeta. Abulta bastante más, pero bueno, jejeje :)

¡Besos!

Adriana.
www.colourfulrandomness.blogspot.com

Nic Nic said...

you should do one of these editorial makeup looks !!

Amee said...

All of them are different nad super cool...!!!

Amee Recently Posted: What I am wearing today!!!

snow0016 said...

can't wait to see your versions of these! hope you'll create some more wearable versions too.. XD

candy apples said...

I love the second and fourth ones from the top!!! I'd love to see you recreate some of these looks :D

Btw, when do you find out the results of the LUSH contest??

xoxo
Ai

Tormentilla28 said...

El look de Deborah es espectacular.

Besos!

Jackie S. said...

I think the Deborah Milano is the most extravagant!

Lara said...

Me gustan esos maquillajes! Te sigo desde ya!

Por cierto, hay un sorteo en mi blog que creo que te va a gustar. Por si te apetece participar!

Besos
Lara

Becky said...

Thanks for your comments!

Gracias por vuestros comentarios!