December 26, 2010

The Body Shop Hauls

I'm a fan of The Body Shop. I have to admit it. I didn't use to buy many things at The Body Shop, but since last month I can't stop buying things...I just love their packs of products! Here's what I've bought. I'll do reviews when I try a bit more the products.
Soy fan de The Body Shop. Tengo que admitirlo. No solía comprar mucho en The Body Shop, pero desde el mes pasado no puedo parar de comprar cosas...¡Me encantan los packs de productos que tienen ahora! Aquí os dejo lo que compré. Ya os iré haciendo reviews conforme vaya probando algo más los productos.

 Cucumber Cleansing Milk


 Big Box of Joy
 Shea Lip Butter
Shea Body Butter
Vitamin E Moisture Cream
Deep Sleep. Dreamy Pillow & Body Mist
Peppermint Cooling Foot Lotion
Olive Shower Gel
Hemp Hand Protector
Camomile Gentle Eye Make-Up Remover
Rainforest Brillance. Shampoo & Conditioner
Nutriorganics Smoothing Serum

 Japanese Cherry Blossom Bath & Shower Gel
Jappanese Cherry Blossom Eau de Toilette
Japanese Cherry Blossom Body Butter
Dreams Unlimited Eau de Parfum
Coconut Body Butter (it was an offer. For each 30€, you had a free body butter)
 Sweet Lemon Shower Gel
Sweet Lemon Soap
Sweet Lemon Body Butter
Sweet Lemon Body Scrub

What do you think of my hauls?
¿Qué opináis de mis compras?

Are you a fan of TBS?
¿Eres fan de TBS?

What TBS products do you recommend?
¿Qué productos de TBS recomendáis?


19 comments:

Vintage Lady said...

Conocí esta marca en mi primer viaje a Londres y me encantó. Luego seguí utilizando sobre todo sus geles de baño y también sus colonias frescas. Pero no se por qué, quizas es que no he sabido encontrarla, no he encontrado una fragancia que quería comprar: Midnight Bakula o Bakula de Minuit. No se si es que no se vende en España. Pero por lo general, TBS me gusta mucho! Me alegro que tengas estos productos y que los disfrutes! Besos

Tessa said...

Que envidia!!!! Yo no tengo aqui esa tienda jooo,que rabia! jaja

Por que los pack esos estan super bien.Yo tengo unamanteca pequeña queme dieron en una revista el invierno pasado creo y me tiene enamorada,huele que da gusto y dura en el cuerpo el olor tiempo.Y la uso de cuando en cuando por que me da pena jaja
Ya podian vender por internet!!! aunque seria mi perdicion jaja

Un besazo y Feliz Navidad guapa!

Ania said...

Wow! What a huge and awesome haul! I love TBS too, especially body and lip butters, mniammm :)

Dolce♥Bunny said...

I'm a big fan of TBS!!! and I have never seen the cucumber cleansing milk before. But I guess that's cause diff country's TBS is different!
I really love the vitamin C range, the Sea Weed range, and the Tea Tree range! I think they work best on my skin!
I really love that small set you got!! Lucky you!!

Nami said...

Ese librito es una monada, que de cosas trae, y lo de flor de sakura... me encantaria probar esa linea.


http://lasverdadesdeunespejo.blogspot.com/

Vintage Lady said...

Hola Becky! He subido la imagen a mi album de Picasa. Quizas solo este en venta en los US pero he buscado y no la he encontrado tampoco.
Hola Becky, he subido la imagen en mi album de picasa: http://lh4.ggpht.com/_2Q5HFjzlBMg/TRdef6yNn5I/AAAAAAAACUc/WEcwmhgXTfs/s512/b0d5ccd1e7cf76683063dd6e200bbf44.jpg

Besos

Style of a Fashionista said...

Great haul I love TBS body butters my skin always feels so soft after I use them xoxo

Sílvia said...

No he probado la marca, pero siempre que paso me quedo pensando en entrar a echar un vistazo.

Besos.

Beauty Addict said...

I am a huge fan of TBS products!
I think the range I most like is the Vitamin C range for your face. It's amazing!
I am dying to get that Dreams Perfume...
Confessions of a Beautyholic

G A B Y said...

The shea lip butter looks yummy ^^

negami kutou said...

Tengo pocas cosas pero me gustan bastante, eso si me parece algo carooo.

bhumika said...

thats such a big haul..m wondering we nr u gonna use all dat !!!

shealennon said...

I used to love their Body Butter--this is making me want to go buy some!

Cerina said...

Wow! You got some great things :) I love The Body Shops body butter in the tubs. It's so thick and moisturizing. :)

Adriana said...

Lo se soy excelentes productos! hablando de buenos productos y adcciones jajaja te comparto el link de mis cosméticos favoritos! http://webshop.bissu.com/ saludos!

The Beautifier said...

WOW! thats a lot of nice stuff! xoxo

Nic Nic said...

wow thats a huge BS haul!!

Diana Smile said...

Vas a oler de maravilla estas navidades!! pues antes compraba más cositas porque lo tenía cerca, sobretodo me gustaba una crema de manos que tenía mango ummm que rica!! Besicos!!

Becky said...

Thank you for your comments!

Gracias por vuestros comentarios!