November 16, 2010

Inkwear

DSCN1346

If you are like me, and you like Chanel tattoos from last season…I have the solution! Not everyone can afford Chanel prices, so this is an affordable alternative: Inkwear.
Inkwear is a brand (from UK) which develops durable and detailed temporary tattoos.
They’re really easy to use: you just have to cut out the tattoo you want to use, peel away the protective film and then place it on the skin. You have to wet the backing paper and slide off to reveal the tattoo.
These temporary tattoos can last from 2 to 5 days.
I’ve only tried one, because I want to have them for summer when I’ll show them and not now that I always wear coats and those things and nobody would see the tattoo. Mine lasted 3-4 days, and then I just removed it with my make-up remover (you can use alcohol based remover or baby oil, but I used my make-up remover for eyes & lips, and I think that it’s not alcohol-based).
And here’s what it looks like:
Si eres como yo, y te gustan los tatuajes de Chanel de la pasada temporada… ¡tengo una solución! No todo el mundo se puede permitir los precios de Chanel, así que esta es una alternativa bastante más económica: Inkwear.
Inkwear es una marca (de UK) que elabora tatuajes temporales duraderos y detallados.
Se usan muy fácil: sólo tenéis que recortar el tatuaje que queráis usar, quitáis el film transparente que viene y lo ponéis sobre la piel. Ahora no más que mojáis la parte de atrás del papel y lo retiráis lentamente para ver vuestro tatuaje.
Estos tatuajes duran entre 2 y 5 días en buenas condiciones.
Yo sólo he probado uno, porque quiero guardar los demás más de cara al verano cuando los pueda mostrar y no ahora que siempre llevo abrigos y esas cosas y nadie lo vería. El mío me duro 3-4 días, y luego me lo quité con desmaquillante (podéis usar un demasquillante basado en alcohol o aceite de bebés, pero vamos, que yo usé mi desmaquillante de ojos y labios y se me quitó bien, y que yo sepa no tiene alcohol…)
Y aquí os dejo cómo me quedó:

DSCN1360

DSCN1359

DSCN1357

Visit Inkwear website by clicking HERE.
Podéis vistar la web de Inkwear haciendo click AQUÍ.

13 comments:

negami kutou said...

Pues te quedo genial, me encanta!!, es colo los tipicos de cuando eramos peuqes de dibujitos y esas cosas.

liquoredonlacquer said...

new blog follower!

very cute look| =) its adorable

oomph. said...

wow, those are cool. will have to check those out.

rockoomph.blogspot.com

Diana Maria Baeza said...

Que chulos!!!! me gustan varios! y de precio no están nada mal, quizás alguno para nochevieja y como dices para verano!! jeje lo mejor que no son para toda la vida! Besicos!

Enamel Girl said...

those are too cool! i wonder if they make nail tattoos.

Marie said...

Those look cool and interesting.:D

Thanks for sharing!:D

***** Marie *****
allthingsmarie.com

Diana said...

Me recuerda a las calcamonías que usaba de peke xD

Un besote!

Shop N' Chomp said...

Very nice!

Amee said...

looks great :)

My recent post: Give a Soft Touch to your lips by Colorbar Soft Touch Lip Color

mypinkbubble said...

por dios que genial!!!!!!

FunnyFaceBeauty said...

wow thats so cool. honestly, how do you find these places? lol.

Salisha said...

A primera vista con la foto en pequeño pensé que era una pulsera jejeje, está muy chulo :)
Hace años yo me ponía algún tatuaje de estos que duraban 1 día o algo así ya no me acuerdo.
Ahora los tatuajes no me van jajaja :P
Un beso.

Becky said...

Thank you for your comments!

Gracias por vuestros comentarios!