October 1, 2010

Lipstick Storage

After watching some Youtube videos on how to do this kind of storage for lipsticks, I decided on doing it myself. Here's how it looks:
Después de ver algunos videos en Youtube de cómo se hace este tipo de organizador para los labiales, me decidí a hacerlo yo misma. Aquí os dejo cómo quedó:



I had another box with the lipsticks in...but I though it wasn't big enough...after doing this I realized that the other box would have been the right size! This is really big for the lisptick I have...I think I have to buy more lipstick to have it full, don't you think? lol
Tenía otra caja en la que guardaba los labiales...pero me parecía que no era lo suficientemente grande para este tipo de organizador...pero es que después de hacerlo en esta caja me he dado cuenta de que la otra iba a ser del tamaño perfecto. Ésta es demasiado grande para los labiales que tengo...pero bueno, tendré que comprar más labiales para llenarla, no? jaja


13 comments:

Schnella said...

Wow this is so cool:) love the idea!
xx

Kazu said...

Siempre puedes poner los glosses hasta que vayas rellenandolo con labiales :D

Mariant said...

Que chulo!!aver si me animo y me hago yo otro!!
Por cierto estoy de sorteo,pásate!
Besos.

jellytelly_ri-chan said...

woohhh!! this is amazing!!! I shall try this for my own lippie collection... I have two recycled box from the peaches for my nail polishes hahaha :)

Tessa said...

Teha quedado muy bien,asi los tienes todos organizados y a la vista .

negami kutou said...

A mi e me quedaria pequeña!!, tendre que hacerme uno si o si e suna forma de tener todo asequible.

No sin MyMakeUp said...

Qué guay!! Para tenerlos todos organizaditos.. y además ahora tienes la excusa perfecta para comprar más labiales :) Bs.

Rakhshanda said...

Wow this is really cool...I'll surely try this out.thanks for sharing.

Srish said...

WOW! this is great idea...m definitely gonna make a lipstick holder for myself soon...thnxx!!!
XOXO

Simply Effortless said...

What are those colored divisions made of? I'll ask you to buy more haha.

Salisha said...

Yo también vi varios vídeos con ese organizador y viene genial, tengo que hacerme un par de ellos :)

Un beso.

Becky said...

@Schnella, thank you!

@Kazu, Los glosses los tengo en el maletín de maquillaje...de momento caben jaja

@Mariant, con el trabajo que me llevó yo creo que no hago más jaja

@jellytelly_ri-chan, it's a great idea to store lipsticks

@Tessa, sí! pero lleva su trabajo...

@negami kutou, cuántos labiales tienes!!!??? Ahí entran 100 y pico jaja

@No sin MyMakeUp, siiiii!! Pero tengo que hacer primero mi project pan jaja

@Rakhshanda, thank you for your comment!

@Srish, thank you for your comment!

@Simply Effortless, the divisions are made of colored cards, but it's better to do it with harder material

@Salisha, la verdad es que está todo ordenadito y al alcance...así que va bastante bien

Amee said...

Becky its really very good and creative idea...!!!
now u got excuse to buy more and more lippies.. :)
i have one more idea..just clicked me.. in that box you can also put ur brushes, liners.. wat say??

my recent post: My Haul