October 10, 2010

Barry M Nail Polish ~ 295 Turquoise

I've felt in love with this nail polish, so I want to share a swatch with you all.
Me he enamorado de este esmalte de uñas, así que quería compartir con vosotras un swatch.


Isn't it gorgeous? I love blue nail polishes and this is just perfect!
I think that this evening I'll update my blog with NOTW, because I'm going to add some flowers on top of this colour...so, I'll show you later (^_^)
¿No os parece precioso? Me encanta los esmaltes de uñas azules y éste es perfecto, me encanta.
Creo que esta noche actualizaré de nuevo el blog con un post de NOTW, porque voy a añadir algunas florecillas sobre este color...así que ya os lo mostraré más tarde (^_^)

24 comments:

LnnK said...

what a great color,
I'd love to see flowers on top of that =D!

x
LnnK
http://lainspiration.blogspot.com

RedPassiion said...

Es precioso!!

Heli'♥beauties said...

aw....pretty!!

http://helibeauties.blogspot.com/

Diana said...

Como me encantan los azules no podría decir que este no me gusta xD

Naka said...

i love barry m and the colour!

Dina (XYYan) said...

This is a really pretty colour!!

robin said...

nice colour! it's not something I would wear I prefer nude colours ~

Iris @ pimpmynailz.com said...

Very pretty blue. I don't own a Barry M yet but this could definately be my first! Together with the mint color ;)

Heaven* said...

Es precioso ese azul! Me encanta!

Stylelover said...

Wow! me ncantó, yo no consigo encontrarlo... vivir en andorra es un bajon! es un pueblo, no hay nada
xoxo
Vicky

negami kutou said...

me encanta y encima te quedo genial puesto, comop teneis tanta maña de verdad, a mi esq no me sale!!.

augustalolita said...

the polish looks great!! love the color <3

Nerea said...

Me encanta!!!! un poquito más oscuro me hubiese gustado más pero aún así queda precioso!!
besos!

The Jilted Lovers said...

beautiful color. love it! xx

shealennon said...

That is a beautiful shade of blue!

Hilaloeya said...

Love this! I have blue nailpolisch and I am totally loving it! Come follow me I will follow back!

Xx
www.fashionrnbw.blogspot.com

Becky said...

Thank you for your sweet comments!
Muchísimas gracias por vuestros comentarios!

Pao said...

Amazing color! Muy original!

Besotes

Nanangel said...

Me encanta este tono yo tamb lo uso y he recibido buenos comentarios y realmente la mayoria han sido hombres!!! asi q chicas apuesten por un tono asi en las uñas!!!
comeintoourroom.blogspot.com

Becky said...

@Pao, muchas gracias!

@Nanangel, después de esto...creo que no me lo quito! jaja

Amee said...

ohh very pretty color!! m eagerly waiting for the pics with flowers :)

my recent post: EOTD On Grey Day

Daphne said...

Love this color!

Becky said...

@Amee, Tomorrow I'll post the pics with flowers! I've just done it (^_^)

@Daphne, thank you!

america is my life said...

que chulas estan las uñas me encantan estan guays yo tambien he subido fotos de uñas