September 5, 2010

Products Off #2

I’ve finished a lot of products! I can’t believe it!
I won’t talk about some of the products I’ve finished because I’ve already talked about them in other posts.
¡He terminado un montón de productos! ¡No me lo creo aún!
De alguno de los productos no os voy a hablar aquí porque ya os hablé en algún post anterior.


1. Sephora Hydrating Balancing Lotion. I’ve talked about it HERE.
Would I buy it again? Yes.
Which product am I using instead of it? Liz Earle Skin Repair Light Moisturiser Combination / Oily.
Ya os he hablado de este producto AQUÍ.
¿Lo volvería a comprar? Sí.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Liz Earle Skin Repair Light Moisturiser Combination / Oily.

2. Yves Rocher 2 in 1 Cleanser + Anti-blemish lotion. I bought two bottles of this, because it was a 2 x 1 offer. I use it to remove my makeup, and I don’t like it so much. It doesn’t remove all the makeup, I have to clean my face with this twice or three times till the makeup is removed completely, and about blemishes…I haven’t noticed anything, it doesn’t improve my skin in any way.
Would I buy it again? Probably not.
Which product am I using instead of it? Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser.
De este producto compré dos botes, porque era una oferta de 2x1 en la página de Yves Rocher. Lo uso para desmaquillarme, y la verdad es que no me gusta mucho. No desmaquilla del todo, para desmaquillarme completamente tengo que usarlo dos o tres veces hasta que por fin se quita todo el maquillaje. Y sobre las imperfecciones…yo no he notado nada, mi piel no ha mejorado nada gracias a este producto.
¿Lo volvería a comprar? Probablemente no.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser.

3. Yes to Carrots Lip balm (Mint). You can buy this lip balm at Sephora. It cost about 3€ (I don’t know now if it’s 2.95€ or 3.95€…sorry). I have to say that this lip balm only lasted one month. I use lip balm everyday, not every hour, but I use it three times-four times a day. I mean…I don’t eat it. I’ve had other lip balms that have last more than one month and that are cheaper.
But I have to say that this lip balm is great (at least at first…). When I started using it I thought it was perfect. It moisturizes a lot and my lips weren’t chapped anymore. But after two weeks using it…my lips were chapped again and this didn’t do anything…though I felt my lips moisturized…so I don’t know if I would buy it again.
Would I buy it again? I don’t know…maybe.
What product am I using instead of it? ChopSaver.
Podéis comprar este bálsamo labial en Sephora. Cuesta unos 3€ creo (no sé si eran 2.95€ o 3.95€…sorry). Tengo que deciros que el bálsamo me duro…como un mes. Yo uso bálsamo todos los días, no cada hora, pero sí unas 3 o 4 veces al día. Quiero decir…que no me lo como, vamos. Y yo he tenido otros bálsamos que me han durado más de un mes y que son más baratos.
Pero sí que os tengo que decir que este bálsamo me fue genial (al menos al principio). Cuando lo empecé a usar yo creía que era perfecto, hidrataba un montón mis labios y ya no se me resecaban y ajaban. Pero después de un par de semanas o así…mis labios volvieron a estar pelados enteros y este bálsamo no me hacía nada…aunque sí que sentía que hidrataba bien mis labios…pero no sé…seguían pelados. Así que no sé si lo volveré a comprar de nuevo.
¿Lo volvería a comprar? No lo sé…tal vez sí.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? ChopSaver.

4. Deliplús Eye cream. This was really cheap…2€…for that price don’t expect much, but I was in a hurry and I need an eye cream and didn’t have enough money for anything else so…I bought this. It doesn’t moisturize my eye area at all. That’s all. The only thing it has to do…it doesn’t do it.
Would I buy it again? No.
What product am I using instead of it? Anatomicals Eye cream, you scream, we all scream for eye cream.
Esta crema es super barata…unos 2€ me costó (en oferta)…así que por ese precio tampoco podemos esperar mucho. Yo tenía prisa y necesitaba una crema de ojos y no tenía dinero para nada más así que…compré ésta. No hidrata para nada la zona del ojo. Eso es todo lo que os tengo que decir. La única cosa que tiene que hacer…no la hace.
¿Lo volvería a comprar? No.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Anatomicals Eye cream, you scream, we all scream for eye cream.

5. Garnier Deodorant Mineral. This was another 2x1 offer. In general, I’ve liked it. It’s another deodorant, it doesn’t do anything in particular. And I don’t know if it works for 48 hours…I use to have a shower everyday. Another good thing is that it is cheap, I compared a lot of deodorant prices at the supermarket and it was the cheaper. I think it costs 1.99€ for 50ml or something like that.
Would I buy it again? Yes.
What product am I using instead of it? Garnier Deodorant Mineral.
También lo compré en una oferta 2x1. En general, me ha gustado. Pero bueno, es un desodorante más, no es que haga nada en particular. Y no tengo ni idea de si dura 48 horas o no…me suelo durar todos los días. Otra cosa buena es que es barato, lo comparé en el supermercado con varios desodorantes más, y éste era el más barato. Creo que costaba 1.99€ y vienen 50ml o algo así.
¿Lo compraría de nuevo? Sí.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Garnier Deodorant Mineral.

6. Dove Perfect Curves. I think that the only thing I have to say is…it doesn’t work for me. I haven’t noticed any different on my legs when I was using it. I’ve noticed more difference on my legs using a 3€ cream than using this…
Would I buy it again? No.
What product am I using instead of it? None…I’m looking for one.
Creo que la única cosa que tengo que decir es…que para mí no funciona. No noté ninguna diferencia en mis piernas durante el período que la estuve usando. He notado más diferencia usando cremas de 3€ (las de deliplús efecto frío y calor) que usando ésta…
¿Lo compraría de nuevo? No.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Ninguno…estoy buscando una aún.

7. The Body Shop Seaweed Clarifying Toner. Another toner…I haven’t noticed anything using this… In my opinion, there are cheaper toners that are the same as this.
Would I buy it again? I don’t think so.
What product am I using instead of it? Liz Earle Instant Boost Skin Tonic.
Otro tónico…no he notado nada usándolo… En mi opinión, hay tónicos más baratos y que hacen lo mismo que éste.
¿Lo compraría de nuevo? No lo creo.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Liz Earle Instant Boost Skin Tonic.



8. That's when I fell for the leader of the (hair) pack. Deep conditioning hair pack.
9. Farewell the scarlet pimplehell. Deep cleansing mud mask
I’ve talked about these two products HERE.
Would I buy them again? Probably yes.
What products am I using instead of them? Franck Provost conditioner and Steam Organics Perfect Complexion Masque.
Ya os he hablado de estos dos productos AQUÍ.
¿Los volvería a comprar? Es probable que sí.
¿Qué productos estoy usando en su lugar? Franck Provost conditioner and Steam Organics Perfect Complexion Masque.


10. Rexona Women Natural Mineral Fresh. Another deodorant (I’ve finished two this month…). This was a sample which came with a magazine, so it didn’t last so much…like a week or two more or less. It’s okay…I don’t know what to say about it…it doesn’t really do anything different from other deodorants…and I don’t know the price.
Would I buy it again? I don’t know…depending on the price. But I’ve used other Rexona’s deodorants and they’re pretty good…I’ve repeated with them all.
What product am I using instead of it? Garnier Deodorant Mineral.
Otro desodorante (he terminado dos este mes…). Bueno, pero éste era una muestra de una revista, así que tampoco duró mucho…como una semana o dos más o menos. Está bien…no sé qué decir sobre él…no hace nada que no hagan otros desodorantes…es normalito…y no sé el precio así que no os puedo decir nada sobre ello.
¿Lo compraría de nuevo? No lo sé…depende del precio. Pero he usado otros desodorantes de Rexona y me han gustado bastante…la verdad es que he repetido con todos los desodorantes de Rexona que he probado.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Garnier Deodorant Mineral.

11. The All Natural Face Really Pink Blush (that's the empty jar). This is a great blush. It was only a sample, but I’ve used it everyday for about two weeks, so it lasted a lot being a sample. You can see the colour HERE. And HERE you can find a pic with it on.
Would I buy it again? Probably yes.
What product am I using instead of it? A lot of blushes…it depends on the look.
Este blush me encanta. Sólo era una muestra, pero lo he estado usando a diario como dos semanas, así que ha durado bastante para ser una muestra. Podéis ver el color AQUÍ. Y AQUÍ podéis encontrar una foto usando este blush.
¿Lo volvería a comprar? Probablemente sí.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Pues un montón de blushes…depende del look.

12. The Body Shop Tea Tree Oil. This is meant to help with the blemishes and so on…I mean, if you use it everyday, it helps to have less blemishes (you have to use it with the cleanser, toner and so on…). Well, I haven’t noticed anything. I’ve been using it till I finished the bottle to talk about it and…I haven’t done the review because I don’t have anything to say…it just doesn’t do what it’s meant to do.
Would I buy it again? No.
What product am I using instead of it? None.
Se supone que este aceite ayuda a reducir las imperfecciones y demás…Quiero decir, que usándolo cada día, debería ayudarnos a tener menos imperfecciones (en principio lo tienes que usar con la limpiadora, el tónico y todo eso…). Pues bien, yo no he notado nada. Lo he estado usando hasta que se ha terminado el botecito para hablaros de este producto…y no he hecho la review porque no tengo nada que deciros…simplemente que no hace lo que se supone que tiene que hacer.
¿Lo volvería a comprar? No lo creo.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Ninguno.

13. Lush Angels on bare skin (Piel de ángel). I’ve talked about it HERE.
Would I buy it again? Of course YES! I can’t wait till going to a Lush store to buy it again.
What am I using instead of it? Lush Fresh Farmacy.
Ya os hablé de esta limpiadora AQUÍ.
¿Lo compraría de nuevo? Por supuesto que SÍ! Estoy deseando acercarme a la tienda de Lush para volver a comprarlo.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Lush Farmacia de Guardia.

14. Sephora FACE Eye makeup remover. I’ve talked about it HERE.
Would I buy it again? I don’t think so.
What am I using instead of it? Garnier Essencials Eye Makeup Remover.
Ya os hablé de este producto AQUÍ.
¿Lo compraría de nuevo? No lo creo.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Garnier Essencials Desmaquillante de Ojos.

15. The Body Shop Seaweed Clarifying Night Treatment. I’ve talked about this HERE.
Would I buy it again? Yes.
What am I using instead of it? Burt’s Bees Radiance Night Cream.
Ya os hablé de este producto AQUÍ.
¿Lo volvería a comprar? Sí.
¿Qué producto estoy usando en su lugar? Burt’s Bees Radiance Night Cream.

OMG! I’ve finished 15 products! I wasn’t doing any 10 pan project but…I could have done it… So now I can buy more things lol.
OMG! He terminado 15 productos! No estaba hacienda ningún proyecto de éstos de 10 pan pero…lo podría haber hecho…así que ahora ya puedo comprar más cosas jaja.

8 comments:

SweetLikeJelly said...

I love when I finish products too its so satisfying! You're blog looks fab!

negami kutou said...

Madre mia que de cosas has acabado!!!, vamo sen mi caso es como si se me reproduciesen por l anoche, casi nunca consigo acabar anda, sobre todo de maqui, vamos me dura años y años.

Lo unico que acabo son colonias y desodorantes pero lo demás po rla noche crece d nuevo o algo.

Gaby said...

Wow, that's a lot of empties! I find it's so much more motivating to post empties on my blog (=

I don't think Garnier Deodorant Mineral is available in Quebec yet. I can't wait!

Kazu said...

Cuando quieras te pasas por mi casa, que necesito acabar productos jajaja.

Que tia, cuantas cosas has terminado!!

Me gustaria probar la limpiadora de Lush. ^^

A mi el desodorante de rexona la verdad es que me gusto bastante.

A ver cuando consigo acabar yo varios productos para hacer un post de estos, que siempre motivan :D

Katya_noia said...

el dove perfect curves lo tengo yo y va bastante bien.

Becky said...

@SweetLikeJelly, you're right! But I don't usually finish a lot of products...this was a "special month" lol.

@negami kutou, Yo maquillaje...he terminado el Smoothing Primer de Sephora (si es que cuenta como maquillaje jaja) y era como: lo he terminado? en serio? jaja Creo que nunca he terminado nada de maquillaje!

@Gaby, You're right too, I find motivating finishing products...it's like...I'm not wasting that much money.

@Kazu, no te ilusiones!! Que esto es porque estoy en mi casa en verano jaja En dos semanitas me vuelvo a Salamanca para empezar las clases y...más que Products off tengo que hacer Products on jaja Es que paso todos los días por delante de Sephora para volver de la facultad y es como...en fin...que me llama la tienda jajaja

@Katya_noia, pues a mí no me hizo nada...La verdad es que lo usé hasta que lo terminé y no noté nada de diferencia...noté más cuando usaba el efecto frío y efecto calor de Deliplús...claro que el de efecto calor me ponía los brazos enteros rojos jaja Así que no lo vuelvo a comprar, porque me picaban todos los brazos (y eso sin echármelo en los brazos...simplemente que estaba en contacto las palmas de las manos con la crema y demás...y luego qué se yo, que algún resto quedaba en las manos de la crema, me tocaba el brazo y buff...)

Tara said...

Hey Beck, I just wanted to let you know I tagged you for an award!!!

You can see it here:http://foryournailsonly.blogspot.com/2010/09/ive-been-tagged-for-award.html

Thanks for having a great blog!
Tara

Becky said...

@Tara, Thank you!