September 26, 2010

Help with a look!

I showed you what I will wear this Thursday to the concert but...I don't know how to do my makeup. I want something daring but at the same time sophisticated. I thought about lips in red (but I would carry to Cantabria some nude and pink shades too), but I don't know what to do on my eyes...Maybe something with golden and brown shades? Would you add something like leopard print on the eyes too or would it be too much? (I love animal print so...it's never too much for me, lol). If someone has any idea it would be great! (^_^) Below I'll add a pic of the outfit again, so you don't have to look for the other post.
Ya os he enseñado lo que voy a llevar este jueves al concierto pero...no tengo ni la menor idea de cómo maquillarme. Quiero algo atrevido y llamativo pero que a la vez sea sofisticado y elegante. Había pensado en llevar los labios en rojo (pero también voy a llevarme para Cantabria tonos nude y rosas, por las dudas), pero es que no sé qué hacerme en los ojos...¿Quizás algo en tonos dorados y marrones? ¿Sería mucho añadir en los ojos algún tipo de estampado de leopardo? (Me encanta el animal printi así que...para mí nunca es demasiado jaja). Si alguien tiene alguna idea estaría genial! (^_^) Más abajo os añado una imagen del outfit otra vez, así no tenéis que buscar el otro post.

I'm thinking about what to do on my nails too...I think that I'll do a french manicure in red and then add some flowers or something like that. What do you think?
También estoy pensando en qué hacerme en las uñas...he pensado en hacerme manicura francesa en rojo y después añadir algunas flores o algo así. ¿Qué pensáis vosotras?

Thank you so much!
¡Muchas gracias!

11 comments:

BARESTUDY (Janelle) said...

i would actually go for the leopard print eyes. :)

http://barestudy.blogspot.com

Camille @ NeverNaked said...

I would do a full brown outline on the eyes with a light gold smudged over it and that red lip! xoxo camille @ nevernaked.blogspot.com

negami kutou said...

Que sesy!! que preciosa, ami em convence un ahumado en marrones o algo asi y los labios en rojo quedaria genial!!.

PAra las uñas lo que comentaste una francesa roja, estupenda

Katya_noia said...

wow!!! vas muy guapa!! yo es que con ese tipo de medias no me atrevo...

Winnie said...

I adore the leopard print and thank you so much for the award below!

Diana said...

Umm... pues me quedo pensando que si te va a hacer algún print animal mejor lleves las uñas más sencillitas... si los ojos son en tono oscuro, tipo ahumado, o marrones pues si estaría bien los labios rojos para dar un toque de color.

Quizá te diría que te atrevas con marrones y dorados, pega más con ese vestido.

Un besote!

FunnyFaceBeauty said...

I would definitely say a hot red lip and a smokey golden eye with winged eyeliner and for nails I would do red nails to match the lipstick
whatever you do, I know you will look great. Have so much fun at the concert.

Becky said...

@BARESTUDY (Janelle), I think I'll do something like that! :D

@Camille @ NeverNaked, great idea! Thank you!

@negami kutou, creo que voy a hacer una mezcla de todas las ideas jaja

@Katya_noia, yo...creo que tampoco me atreveré jaja con el frío que he pasado hoy con leggins...me parece a mí que me pondré medias negras ya más tirando a gordas para invierno jaja

@Winnie, thank you for your comments!

@Diana, los labios creo que están decididos por unanimidad...ROJOS jaja

@FunnyFaceBeauty, thank you! You're adorable (^_^)

The Beautifier said...

Love the leopard print on ya, hunny!xoxo

Amee said...

Very nice outfit ya!!! i wil also suggest you the leopard print eye make up like BARESTUDY (Janelle) said...

my recent post: My Nail Art 3

Becky said...

@The Beautifier, thank you!

@Amee, thank you! I think that's the look I'll do