September 15, 2010

Another Haul

Here are some things that I bought recently:
Aquí os dejo algunas cosillas que he comprado recientemente:

Musk Rose Oil
I'm using it everyday and I'll do a review in the future telling you what I've noticed...or if I haven't noticed anything...By now, I haven't noticed anything and I've been using it for 3 days, but I think you start noticing the improvement after 15-20 days (I'm not sure...but I'll do a review about this product next month).
Lo estoy usando todos los días y ya haré una review en el futuro para deciros qué he notado...o si no he notado nada...Por ahora, no he notado nada y llevo usándolo unos 3 días, pero creo que se empieza a notar la mejoría sobre los 15-20 días así que aún es pronto para comentaros nada (no estoy segura de cuántos días son...pero bueno, igualmente el mes que viene os haré una review de este producto).

I was looking for this kind of shoes to go to university, and I finally found them for 12€ (not expensive...). They're a bit tiny for my toes...but one size more was too big, so I bought these and I think after a few uses they'll stretch.
Estaba buscando este tipo de zapatos para ir a la universidad, y al final los encontré por 12€ (baratitos...). Me van un poquito pequeños (tampoco es que lleve el pie ahí encajado, pero yo soy de llevar los zapatos bien amplios y claro...lo noto)...pero un número más me iba muy grande, así que compre el 38 que es el número que llevo siempre y supongo que después de usarlos varias veces ya den de sí.


I don't really know why I bought these...but I bought them lol. I went shopping, and as I didn't find anything that I liked...I went to a drugstore and I bought these...I'll use the Double cosmetic applicator with my MUFE HD Powder, and the Retractable lip brush to do Face Charts.
No sé realmente por qué compre esto...pero bueno, lo compré jaja. Si es que fui de shopping, y no vi nada que me gustase en las tiendas...y cómo no, me metí a una perfumería y compré esto que me pareció barato...Suponbgo que le daré uso. Utilizaré el "Aplicador Cosmético Doble" (vaya nombre le han puesto...) con los MUFE HD Powder, y el pincel de labios retráctil para hacer Face Charts.

I went to see if there was any new Limited Edition by Essence but...there was still the Eclipse Collection (there was nothing in the stand...but they didn't have another stand neither...). But I didn't want to go out the drugstore without buying anything, so...I bought Multi-Action Mascara (I was really disappointed with Hypno Gloss Mascara and I was afraid of wasting my money on other useless mascaras, but I like this! I'll do a post of mascaras in the future). I also bought a clear lipgloss, because I'm running of my clear lipgloss by Maybelline, and a long lasting eye pencil in 11 Go Wild.
Fui a ver si había alguna nueva Edición Limitada de Essence...pero aún tenían la Colección de Eclipse (no había nada en el stand...pero allí lo tenían, y no había ningún otro stand...). Pero tampoco me quería ir de la tienda con las manos vacías, así que...compré la máscara Multi-Action (me decepcionó mucho la Hypno Gloss y tenía miedo de probar otra máscara de Essence y tirar el dinero...pero me ha gustado! Ya haré un post sobre máscaras más adelante). También compré un gloss transparente, porque se me está acabando el que uso de Maybelline, y el long lasting eye pencil en el tono 11 Go Wild.

From Revlon, I'd only tried the foundation (Colorstay for Comination/Oily Skin in 180 Sand beige), and I felt like trying more products by this brand, so I bought a lipstick and a blush. I haven't tried neither of them yet, but perhaps I'll do a review in the future (if there's a point on doing it).
The lipstick I bought is Revlon Super Lustrous Lipstick Pearl 424 Amethyst Shell and the Blush is 06 Wine with everything. The other thing you can see in the pic is a mirror (it was an "offer", when you buy two colour products from Revlon, you get the mirror for free).
De Revlon sólo había probado la base de maquillaje (Colorstay for Combination/Oily Skin en el tono 180 Sand beige), y me apetecía probar más productos de esta marca, así que compré un labial y un blush. No he probado ninguno de los dos aún, pero lo mismo os hago una review pronto sobre ellos (si es que merece la pena hacerla).
El labial es el Revlon Super Lustrous Lipstick Pearl 424 Amethyst Shell y el Blush es el 06 Wine with everything. La otra cosa que veis en la foto es un espejo de mano (era una "oferta", si comprabas dos productos de color de Revlon, te regalaban el espejo).
Here's a swatch of the lipstick:
Aquí os dejo un swatch del labial:



I also bought a couple of Maybelline products:
También compré un par de productos de Maybelline:

I read great reviews about the Volum'Express the Falsies Mascara, so I bought it...and I haven't liked it...I don't know, it just doesn't give your lashes that volume I expected...I'd classify it for a natural look, or everyday look...but I prefer more dramatic lashes.
And finally, I bought Maybelline Color Sensational 148 Summer Pink. It's similar to the Revlon lipstick. Here's a swatch:
Había leído muy buenas reviews de la Volum'Express Efecto Pestañas Postizas, así que la compré...y no me ha gustado...no sé, sólo es que no me deja las pestañas con el volumen que yo esperaba...yo la clasificaría como una máscara para un look natural o de diario...pero personalmente prefiero las pestañas más "dramáticas".
Y ya para terminar, compré el Color Sensational 148 Summer Pink de Maybelline. Es muy parecido al labial de Revlon. Aquí os dejo un swatch:


15 comments:

Anonymous said...

nice haul...
i liked both the lippies and i also liked the retractable lip brush..thats nice..

My recent post: Review – Bourjois Khol and Contour Eye Pencil in Black Shade

Amee. :)

negami kutou said...

Que haul mas fantastico!!, te llevaste de todo y muy variadito!!.

A mi la mascara multiaccion me va fenomenal es una gran recomendacion mia siempre.

Sarah said...

I'm so jealous.. I'm broke, but if I had some money, I'd buy A LOT of stuff. Especially makeup.

Btw - I think it's really great that you write in both Spanish and in English; I'm learning Spanish (and English, for that matter) in school, but I'm not that good at it. Great way to see some everyday Spanish :)
Okay, strange comment, but it's nice.

- Sarah.

Pop Champagne said...

pretty haul. hehe I want a pair of new shoes for school too. and the pink on the lipstick is nice

KayKay said...

nice haul :) the lippie is soo pretty. i love reading your blog in english and spanish since im a spanish major lol random i know

Pink*D said...

que compritas mas chulas!!
las cositas de essence son una monada! ains yo me he quedado sin nada de la coleccion eclipse...
con lo que me gustaba la sombra azul jeeje

Besos!

Chica said...

Explícame: ¿cómo lo haces para poder comprar todos esos productos?
Qué pasada, cuál me gusta más. Bueno, menos el primero, el musk me hace llorar y estornudar, y eso que no soy alérgica a nada (que yo sepa), así que no soporto cuando alguien lleva un producto con ese ingrediente.

Becky said...

@Anonymous, thank you!

@negami kutou, yo tenía miedo de probar otra máscara de Essence, pero bueno...con ésta voy contenta así que seguiré probando jaja

@Sarah, Thank you for your comment! I'm glad you like my blog (^_^)

@Pop Champagne, thank you for commenting!

@KayKay, Thank you for always commenting, honey!

@Pink*D, pues en Cantabria seguía habiendo colección de Eclipse...vamos, sólo había un gloss jaja pero ahí estaba el stand

@Chica, lo reconozco! Soy hija única y mimada jajaja MUY MIMADA. Este verano ha sido un desfase total por internet...porque apenas he ido de shopping porque no tenía con quién ir y no me apetecía pegarme un viaje de casi una hora en tren para ir sola...así que nada, todo por internet. Si es que esto de ser hija única...jaja saco dinero hasta de debajo de las piedras

Shop N' Chomp said...

Hi Becky! =D Thank you for visiting my little blog and leaving such a nice comment.

I love haul posts! Yours is nice. I especially like how "Summer Pink" looks. =D

Ahleessa said...

Thank you for visiting my blog and commenting! :) I really like your haul especially the Maybelline lipstick. I don't think I saw Summer Pink. :/ I need to go check to see if my drugstore has it... hehe~ I also like that you write both in English and Spanish. :)

Dina (XYYan) said...

The shoes are really cute! Lovely haul :)
Thanks for stopping by my blog :D

MissJayce said...

the shoes are so cute! =)

http://sparklyplayground.blogspot.com/

Becky said...

@Shop N' Chomp, Thank you!

@Ahleessa, I bought the last Summer Pink lipstick in the shop I went, so I don't know if it's a summer edition, or an edition for another year...or I don't know, sorry

@Dina (XYYan), Thank you!

@MissJayce, Thank you!

angie said...

Cuántas cosas t has comprado!
Me gustaría probar algo d revlon, no tngo nada...
Yo tngo la colosal pero la d color amarillo y no me gusta mucho, la uso pq la compré y a ver si se gasta pero no me separa bien las pestañas y deja pegotes...
d essence he probado d rimmel el lash mania y va bastante bien, tiene el pincel grande y gordo, mas q el de colosal.
tengo uno 38 como tu :p jejeje

Becky said...

@angie, yo ahora la máscara de Maybelline la uso encima de la de Essence y el efecto queda bastante bien...