August 24, 2010

NOTW & 4 Things Tag

NOTW



I won't talk about this design because I'll do a review on the products I've used to to this later on (^_^)
No os voy a hablar del diseño ahora porque voy a hacer una review pronto con los productos que usé para hacerlo (^_^)

*  *  *

I was tag by Tiana from Tiana's place with this "4 things tag", so here it is:
Aquí os dejo un tag que me dejó Tiana, el tag de "las 4 cosas":

4 things in my bag:
- Wallet
- Sunglasses
- Cell phone
- Blotting paper

4 favourite things in my room
- Hello Kitty box where I storage some makeup
- My laptop
- My makeup
- My closet

4 things I've always wanted to do
- Go to Buenos Aires and Tokyo
- Buy EVERYTHING I like in a shopping day (so...have a lot of money)
- Meet my idols
- Be a make up artist

4 things I'm currently into
- Makeup
- Fashion
- Shopping
- Law & Order: Special Victims Unit

4 things I bet you didn't know about me
*Uuh...this is difficult...I don't know what to say...
- My favourite singer is Lucia Galan
- I've never have a boyfriend (anyone wants? I'm looking for the perfect man...he is nowhere).
- I'm obsessed with owning a Louis Vuitton bag and going to Buenos Aires
- I'm studying Special Education (I don't know if it's called this way...it's a degree to be a teacher to children with special needs, like autism, down's syndrome...

4 songs I can't get out of my head
- Pase lo que pase (Whatever happens) - Pimpinela
- Por ese hombre (Because of that man) - Pimpinela
- Primero yo (The first is me) - Pimpinela
- Your picture & Wrapped - Gloria Estefan
*I know...I know...don't laugh at me, but that's the music I listen to.

Here are the rules:
1.) Once tagged you must link the person who tagged you
2.) Tag 4 others
3.) Let the bloggers know they have been tagged
4.) Give 4 answers to each question asked

4 cosas que hay en mi bolso:
- Cartera
- Gafas de sol
- Móvil
- Papelitos anti-brillos

4 cosas favoritas en mi habitación:
- Mi cajita de Hello Kitty en la que guardo algo de maquillaje
- Mi portátil
- Mi maquillaje
- Mi armario

4 cosas que siempre he querido hacer:
- Ir a Buenos Aires y a Tokyo
- Comprar TODO lo que me guste en un día de shopping (o sea...tener mucho dinero)
- Conocer a mis ídolos
- Ser una maquilladora profesional

4 cosas que me gustan ahora mismo:
- Maquillaje
- Moda
- Comprar
- Ley & Orden: Unidad de Víctimas Especiales

4 cosas que no sabías sobre mí:
*Ésta es difícil...no sé qué contestar...
- Mi cantante favorita es Lucía Galán
- Nunca he tenido novio (alguien quiere? Estoy en busca del hombre perfecto...que aún no existe jaja)
- Estoy obsesionada con tener un bolso de Louis Vuitton y con ir a Buenos Aires
- Estoy estudiando Educación Especial

4 canciones que no puedo sacar de mi cabeza:
- Pase lo que pase - Pimpinela
- Por ese hombre - Pimpinela
- Primero yo - Pimpinela
- Tu fotografía & Hoy - Gloria Estefan
*Ya lo sé...no os riáis...es la música que escucho.



Aquí os dejo las reglas:
1) Una vez nominados tenéis que poner un link hacia la persona que os nominó.
2) Nomina a otras 4 personas
3) Haz saber a esas personas que las has nominado
4) Escribe 4 respuestas para cada pregunta

I tag:

14 comments:

Samantha said...

Muchas gracias guapísima.

Becky said...

@Samantha, de nada preciosa!

Curves ahead makeup said...

omg thanks so much I'll get started on my tag yuppii

The Beautifier said...

I really enjoyed reading this post, sweets! Thanks a lot for the tag, will do it soon xoxo

negami kutou said...

Te cojo el tag preciosa!!, me encanta, es uno super interesantee

Kimberly said...

It's fun to read these. :)
I have to tell you that having a LV bag isn't all it's cracked up to be. When I moved to Washington DC I saw all the business women with their Louis Vuitton bags. Ooohhh, so I ran out and got one. Then I got a matching briefcase. Well, I love the briefcase but hate the purse! I'm so sorry I wanted all that money on something I don't even like. :(

But I hope you get yours and enjoy it.

mypinkbubble said...

buen tag ya te conocemos un poquillo mas y ya se que estudias en mi ciudad ;)

Y quiero saber lo de las uñas, me encanta winnie!

mua

ronury said...

estos tags están muy bien para conoccernos un poquito más.
un beso gupaa

Adriana said...

¡Hola!
He llegado aquí saltando de blog en blog, jajaja, y ahora me quedo. ¡Te sigo!

Me ha gustado mucho el tag. Por cierto, hablas muy bien inglés :)

¡Un saludo!
Adriana.

Iris said...

Cute nails!!!! Those are decals right? Where from! :-)

Becky said...

@Curves ahead makeup, you're welcome! (^_^)

@The Beautifier, Thank you for always commenting (^_^)

@Negami Kutou, Para eso te nominé! (^_^) Aunque parece que hoy ya se corrió por todos los blogs! En casi todos los blogs he visto este tag (^_^)

@Kimberly, I'm really decided to spend my first salary on a LV bag! I really want it. I see a lot of women having one and...OMG! I want one! I have one fake...but it's not the same, though all my friends says that it's pretty real...but if you are into fashion you easily know that's a fake.

@Mypinkbubble, en los próximos días haré la review de los products! Como dicen más abajo en los comentarios, son decals (lo busqué en el diccionario porque no estaba segura, y decal es calcomanía...pero realmente no son calcomanías...en la review ya diré cómo se usan y me das tu opinión sobre si lo llamarías calcomanías o no jaja).

@ronury, muchas gracias por pasarte y comentar, linda!

@Adriana, De verdad que me hace mucha ilusión que encontréis mi blog y os hagáis seguidoras porque os gusta! Sé que muchos de los seguidores que tengo ahora mismo desaparecerán cuando acabe mi sorteo, pero bueno...muchas gracias por quedarte, Adriana!

@Iris, yeah, they're decals (^_^) I'll do a review about them later this week (or maybe next week, I don't know).

Miss*Kimmy said...

Woe, such intricate and pretty nails!

Blogger said...

Get your credit scores and reports 4 times a year with IdentityForce.

Blogger said...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Get professional trading signals sent to your mobile phone daily.

Follow our signals right now and profit up to 270% per day.