August 3, 2010

My makeup collection is increasing


These days I’m happy, because I love makeup and my makeup collection is increasing a lot. I don’t find any clothing that I want to buy, when I find them…I think they’re too expensive. And if not, they are so cheap, so I can buy the clothes I like and some makeup…so it’s perfect for me!
What I can’t stand is that when I go to a shop like Zara, Mango… now there are sales…the clothing which is on sale are…shit (sorry for the word, but it’s the true), and the clothing which I like it’s too expensive. I just don’t want to pay, for example, 25€ for a t-shirt from Stradivarius. I mean, I don’t mind paying 25€ for a t-shirt, but not from that shops, I don’t know if I’m explaining well.
Well…all that words without sense were because I’m explaining why my makeup collection is increasing. In fact, I think I don’t have too much makeup, I always want more and more…and I think I’ve never finished any of my makeup (bad thing…).
Estos días estoy contenta porque me encanta el maquillaje y mi colección está creciendo un montón. La verdad es que no encuentro ropa que quiera comprar, y cuando la encuentro me parece que es demasiado cara. Y si no, es muy barata y puedo comprarme la ropa y algo de maquillaje…así que para mí es perfecta esta combinación jaja.
Lo que no soporto es que cuando voy a Zara, Mango…que se supone que ahora están de rebajas…la ropa rebajada es simplemente una mierda (perdonad por la expresión, pero es que es la verdad), y la ropa que me gusta es muy cara. Simplemente es que me niego a pagar, por ejemplo, 25 o 30€ por una camiseta de Stradivarius. O sea, no me importa pagar 25€ por una camiseta, pero no de estas tiendas. No sé si me explico…me lío yo sola jaja.
Bien…y toda esta parrafada viene a cuento de que mi colección de maquillaje ha aumentado. La verdad es que no creo que tenga mucho maquillaje, y siempre quiero más y más…creo que nunca he terminado ningún producto de maquillaje (muy mal…).

I store all my makeup in my makeup case, here’s a close look of it:
Guardo todo el maquillaje en mi maletín de maquillaje, aquí os dejo una vista de cerca:


I have a lot of palettes, but I have them in Salamanca (where I study), not here, so I couldn’t take a photo of them (though I think I did a post about them…I don’t remember).
También tengo un montón de paletas, pero las tengo en Salamanca (donde estudio), no aquí, así que no pude sacar ninguna foto de ellas (pero creo que ya las puse en algún post…no me acuerdo bien).

Here’s a closer look of everything:
Aquí os dejo todo de cerca:

Glosses:

Lipsticks:

Mascaras:

Blushes:



Eyeshadows:

Eyeliners & Brow Pencils:

Concealers:

Bronzers:

Powders:

Foundations:

Primers:


7 comments:

Inma said...

Cuantas cositas!!!!
Tienes bastantes bases de maquillaje! Si puedes algún día hacernos alguna review!

Besitos,
Inma

Becky said...

Sin problema! La prepararé y en unos días la pongo. Aunque creo que ya hablé de algunas bases (mis preferidas) en un post más atrás (^_^)

KayKay said...

i know what you mean about the makeup and clothes. my collection is expanding as well and its all i want to buy now instead of clothes lol i have a case just like yours so i have about the same amount. love ur blog

mypinkbubble said...

Que de cositas! de maquillaje nunca se tiene suficiente jajjajaja

Yo odio las rebajas de inditex, primero q rebajan poquisimo, de rebajas nada y encima lo q si q ponen rebajado parece del año de la maricastaña..asiq este año no me he comprado nada, q tangen a quien quieran pero a mi nanai

Enamel Girl said...

You have a huge stash! I don't know how to apply makeup well so my polish collection is growing much faster, lol.

LIZ said...

So envy with bunch of cosmetics you have. Dont forget to check the expired date dear :) Since there are lots of cosmetics. :)

Janelle said...

i know what you mean about makeup! i have so much makeup some i haven't even opened yet! lol.. but the thing is, i just keep buying more and more... makeup AND clothes. oh man..

http://barestudy.blogspot.com