August 7, 2010

My Lip Stuff


My Lip Stuff is a brand specialized in lip balms, though they also have other bath & body products such as body butters and bath salts.
They do not test on animals. And they have about 500 different flavors to choose from, so it’s almost impossible that you don’t find the perfect flavor for you.

What I’ve tried is:
- Bubblegum Lip balm
- Pancakes & Syrup Lip balm
- Blue Raspberry Lip balm

The three of them moisturized a lot and I have to say…Bubblegum lip balm is wonderful. It tastes…yummy. I would eat it! It’s the one I’m using now.


My Lip Stuff es una marca especializada en bálsamos labiales, aunque también tienen otros productos para el cuerpo y para el baño, como body butters y sales de baño.
No testan en animales. Y tienen como 500 sabores diferentes para elegir, así que es casi imposible que no encuentres el sabor perfecto para ti.

Los sabores que yo he probado son:
- Bubblegum Lip balm
- Pancakes & Syrup Lip balm
- Blue Raspberry Lip balm


Los tres hidratan un montón y esto lo tengo que decir…el bálsamo Bubblegum es maravilloso. Sabe…demasiado bien. ¡Me lo comería! Si es que sabe a chicle total…es el que uso ahora.


If you want to know more about My Lip Stuff go HERE.
Si quieres saber más de My Lip Stuff entra AQUÍ.

5 comments:

mypinkbubble said...

no conocia esta marca pero el de Bubblegum me llama muchisimo la atencion

nicoletta said...

Sounds lovely i love handmade natural products x

Inma said...

Pues no conocía la marca, pero pinta genial!
Bss,
Inma

Aranza said...

Gracias por seguir mi Blog...Y yo tampoco conocia esta marca, asi que ire en busca de estos productos ;)

Saving Capulet said...

pancake, bubble gum lip balms!! o.o wowowow!! it sounds really tastey lolol i might lick it all off if i have it on xD