August 9, 2010

Kiss My Face


I don’t have much time, so I’ll be brief with this review (if someone wants a longer review in the future, just tell me).
I had the chance to try these lip shimmers and lip glosses (they’re a lot!). I like, almost all, the glosses.
The lip shimmers doesn’t give my lips too much colour, only a touch of shimmer which is really cute for everyday use.
Between the lip glosses are glosses that doesn’t give my lips any color, only like a clear gloss (for example, Pearl), and there are glosses which, for example, give a red colour (but not a bright red or something like that, but one red “for everyday use”, it gives your lips a touch of red, but which I’d use for everyday…).
I forgot to say that they’re really moisturizing, which is a great thing, because my lips are always chapped.
No tengo mucho tiempo, así que os haré una review breve (si alguien quiere una review más en profundidad en el futuro, sólo dejadme un comentario).
He tenido la oportunidad de probar los lip shimmers y los lip glosses the Kiss my Face (son muchos!). Sobre todo me gustan los glosses.
Los shimmers no aportan mucho colour, simplemente un toque de shimmer que queda precioso para un uso diario.
Entre los glosses encontramos algunos que casi no aportan color, que son como un gloss transparente (por ejemplo, Pearl), y hay otros que, por ejemplo, dan un tono rojo a los labios (pero no es un tono muy llamativo, es un rojo…”para todos los días”. Les da a los labios un toque de rojo, pero es un rojo que yo usaría a diario, no es nada llamativo…).
Se me olvidaba comentaros que son muy hidratantes, lo que es genial, porque mis labios están siempre pelándose…


You can visit their website HERE.
Podéis visitor su web AQUÍ.

4 comments:

Jesa said...

lovely blog :)
cheers, Jesa

jellytelly_ri-chan said...

lovely. I like lip gloss but have never tried lip shimmers hahaha.

Kazu said...

a mi lo que me llama la atencion son los balsamos... de piña colada!!! eso tiene que oler de vicio!!!

besitos nena, voy a investigar :P

Silkybow said...

The lipglosses look nice:)