August 5, 2010

July's Favourites


And finally, here are my July's favourites (a bit late...):
Finalmente, aquí os dejo mis favoritos de Julio (un poquito tarde...):

1. Clarins Cleansing milk with Gentian. Combination or Oily Skin
I bought this because it was on sale (Cleansing milk + Toning lotion for 24€, I think...). Till today it was the best cleansing milk I'd tried, but today I've tried another product which I think is better (I'll write about it in a review another day, till then...it's a mistery which product it is).
It removes makeup and it's perfect if you have combo & sensitive skin, but it doesn't remove ALL the makeup. I mean, when I use the toning lotion some makeup is still on my face...
But, in spite of this, I like it, because it removes almost all makeup (but not all...) and it doesn't dry my skin or make it more oilier.
Compré esta leche porque estaba en oferta (Leche + Tónico por 24€, creo...). Hasta hoy era la mejor leche limpiadora que había probado, pero hoy he probado otro producto que me parece mejor (escribiré sobre él en otro post algún día de estos. Hasta entonces...es un misterio qué producto es).
Esta leche desmaquilla bastante bien y es perfecta si tienes la piel mixta y sensible como yo. Pero...no quita TODO el maquillaje. Quiero decir, cuando uso el tónico después aún queda maquillaje en mi cara...
Pero, a pesar de esto, me gusta bastante, porque el maquillaje lo quita casi todo y además ni seca mi piel ni hace que la tenga más grasienta.

2. Clarins Toning Lotion Alcohol-Free with Iris. Combinations or Oily Skin
I don't really know what to say about this product. I put it into July's favourite because I use it with the Cleansing milk, but it's a normal toning lotion...I don't think it's better or worse than others...In my opinion, you can find toning lotions like this cheaper.
No sé qué decir de este producto. Lo he metido dentro de los favoritos de Julio porque lo uso con la leche limpiadora, pero es un tónico normal y corriente...No creo que sea ni mejor ni peor que otros...En mi opinión, se pueden encontrar tónicos iguales que éste por menos dinero.

3. Essence Eclipse collection eyeshadows
I think I don't have to say anything about these eyeshadows here. I've talked about them in some posts before.
Creo que no tengo que hablar más de estas sombras aquí, porque ya escribí sobre ellas en varios posts anteriores.

4. The Body Shop Seaweed clarifying night treatment
About this product I only have to say that I use it before going to bed and when I weak up I have my face perfect, not that oily skin as before.
Sobre este producto sólo decir que lo uso antes de irme a la cama y por la mañana me levanto con la cara perfecta, nada de esa piel grasienta con la que me levantaba antes.

5. Bourjois Lipgloss Effect 3D Cosmic. 39 Rose utopic
I have this lipgloss for a long time now and I love it. It lasts forever and I use it almost always. It doesn't really give any colour to your lips. It's like a clear gloss with a light touch of colour almost impercetible and a bit of shimmer.
Hace mucho tiempo que tengo este gloss y es que me encanta. Me dura muchísimo a mí y eso que lo uso casi siempre. Realmente no aporta color a los labios. Es como un gloss transparente con un ligero toque de color casi imperceptible y con algo de shimmer.

3 comments:

- Gates. said...

You don't need to apologize ^^
I thank you for this opportunity and for the comment at my blog :)
Kiss kiss**

Style, She Wrote said...

I love Bourjois Lipgloss Effect 3D! I use Sunset Rouge.

negami kutou said...

Me encanta todo lo que publicas, es genial!!