August 20, 2010

Brush Storage

I used to have my brushes in a couple of coloured glasses...but I didn't like it. They were there just because I didn't know where to storage them.
After looking through the Internet different ways to storage my brushes, I took the following idea:
Solía tener mis brochas en un par de vasos de colores...pero no era algo que me gustase. Las tenía ahí no más porque no sabía donde meterlas.
Después de mirar por internet diferentes lugares para guardar las brochas, me decidí por esto:




It's a remote control holder. It paid about 5€ for it and I had to paint it.
What do you think about it?
I don't have many brushes, so, for now, it's okay to storage my little collection of brushes.
Es una cajita para meter los mandos de la tv y demás (tiene nombre?). Me costó unos 5€ y tuve que comprar las pinturas para pintarla.
¿Qué opináis?
No tengo muchas brochas, así que, por ahora, es un buen método para guardar mi pequeña colección.

15 comments:

`Poppy said...

`nice this your collection ;DD and this box is painted beautifully ;]]

` it at mountain over new fast always is there such small picture TRANSLATION., click this whole blog it will translate was ;DD

Irene said...

Pues está muy apanao el invento. Yo las tengo en tacitas con estampado de vaca (me encantan las vaquitas :3)

Kimberly said...

I got one just like that at Michael's here in the states. It's red and lime green. But I do love the compartments. Since my vanity room is Greco-Roman, I'm going to gussy it up to look like marble. Should be interesting. ;)

Marcela said...

se ve super bonito y original . Yo como me la paso de un lado a otro las tengo en una manta porta brochas .

Saludos

Becky said...

@Kimberly, that's a great idea! But I'm completely useless at handicrafts (I think that's the word...). I have to tell you a secret...my mom was who painted my brush storage, lol. I'm really useless...

@Marcela, yo estaba pensando en comprarme una manta de brochas...y ya tenía el dinero y todo para comprarme la de Sigma...pero al final me tengo que comprar una cámara de fotos y me he quedado sin dinero para la manta de brochas jaja

Betsabé said...

te quedo buenisimo. si me avivavas antes no me ponia a cortar cartones!

hola hermosa que buen post!!
estoy haciendo un sorteo en mi blog por si te apetece participar
besos
bet
http://presnikiti.blogspot.com/

Olga said...

Muy comodo.. asi te entrara alguna mas, que tienes sitio))
Tengo que cambiar mis 2 vasos tambien por algo parecido)

Nic Nic said...

you have a cute storage and brush collection! I wish those brush guards were available :(

Becky said...

@Nic Nic, Thank you for your comment. I didn't know they aren't available now :S

Becky said...

@Betsabé, yo me iba a poner a cortar cartones...pero con lo inútil que soy...jaja compré esto que pintarlo es más fácil y menos trabajo.

@Olga, Gracias por tu comentario (^_^) Algún pincel más si que entra, lo que no estoy segura es de si entrarían muchas brochas más jaja

negami kutou said...

Que genial colocadito tienes todo asi, ademas la has pintado como una esperta!!.

Que de brochas, me encantan.

Phuong said...

looks great

The Beautifier said...

Thats a great idea of storing makeup brushes! Thanks for sharing, hun! xoxo
http://asianbeautifier.blogspot.com

Beauty Style Addict said...

thats awesome.. really creative idea.
it looks well organized and CUTE! hehehe

btw, nice blog :)
http://beautystyleaddict.blogspot.com/

Becky said...

Thank you for commenting! (^_^)

Gracias por comentar! (^_^)