August 15, 2010

Cosmetics Skincare


Cosmetics Skincare is an online store where you can buy products by MAC, Benefit, Hard Candy, Rimmel, Clinique…for an incredible price!
For example, you can find MAC eyeshadows for approximately 8€, or you can buy Benefit Powderflage for 11.89€.
The products I have are:
Cosmetics Skincare es una tienda online en la que podéis comprar productos de MAC, Benefit, Hard Candy, Rimmel, Clinique…a unos precios increíbles.
Por ejemplo, podéis encontrar sombras de MAC por aproximadamente 8€, o podéis comprar el Powderflage de Benefit por 11.89€
Éstos son los productos que yo tengo:

MAC Tendertone Lip Balm SPF12 Warm Smile

I’d never tried any lip balms by MAC, and this is incredible! It moisturizes a lot and it smells…waaa~ I love that smell. It doesn’t give much colour to the lips, but I don’t mind, I use it as a lip balm when I go outside and I don’t want to wear any colour in particular.
No había probado nunca ningún bálsamo de MAC, y éste es increíble! Hidrata un montón y el olor…buff me encanta el olor que tiene. No da mucho color a los labios, pero eso no me importa, lo uso como bálsamo cuando salgo y no me apetece llegar ningún color en particular.

Benefit Get Even Pressed Powder 02


When I saw the package and I saw it was number 02 I thought it would be dark for my skin (I’m too pale), but not! It’s perfect!
I find it great for carrying it in my bag and touch up myself.
Cuando vi la caja y vi que era el número 02 pensé que iba a ser oscuro para mi piel (soy muy blanquita) ¡pero no! ¡Me va perfecto!
Lo encuentro ideal para llevar en el bolso y retocarme durante el día.

Hard Candy Fortune Telling Lip Gloss. Fate

I hadn’t tried any Hard Candy products before, so this is the first product I have by this brand. I like this gloss, it’s not sticky, but it doesn’t give a lot of colour…just a bit touch of red colour, but it’s almost clear. I use it above other lipsticks.
No había probado ningún producto de Hard Candy antes, así que éste es el primero que tengo de esta marca. En general, me gusta este gloss, no es pegajoso, pero tampoco da mucho color…sólo un ligero toque rojizo, pero es casi transparente. Yo lo uso sobre otros labiales.

Benefit Silk Lip Pencil. Tootsie

I can’t talk much about this lip pencil, because I don’t usually use lip pencils…I just don’t like how they look on me. When I have a lip pencil I usually use it for another things…maybe I’ll use it on the eyes or…dunno, I’ll give it some use (^_^)
No os puedo hablar mucho sobre este lápiz de labios, porque yo no uso…simplemente no me gusta cómo me quedan los labios delineados. Cuando tengo algún lápiz de labios lo que suelo hacer es usarlo para alguna otra cosa…quizás use éste para los ojos o…no sé…ya le daré algún uso (^_^)

A few months ago I placed an order on Cosmetics-Skincare. I bought Benefit Celebutante Kit and a Too Faced eyeshadow (I think it was Shooting star).
It arrived in 4 or 5 days, and the shipping was about 3€…so it was really cheap.
Hace algunos meses ya hice un pedido a Cosmetics-Skincare. Compré el Kit Celebutante de Benefit y una sombra de Too Faced (creo que era la Shooting star).
Llegó en unos 4 o 5 días y los gastos de envío fueron sobre unos 3€…así que es bastante barato en comparación con otras tiendas, ¿no?

Visit Cosmetics Skincare website HERE.
Visitad la web de Cosmetics Skincare AQUÍ.

6 comments:

Katya_noia said...

Conozco la web y nunca he comprado en ella!!! para matarme!!! XDD

FunnyFaceBeauty said...

If you get a chance, please check of my I Dare You to Wear challenge. I am daring my subscribers to recreate a look from the spring 2010 Derek Lam fashion show. I will post the photos in a week or so.
I am also having my August giveaway currently.

http://funnyfacebeauty.blogspot.com

negami kutou said...

Que de cosas te llevaste!!, ademas si son asi de economicas, e suna gran inversion, a mi esq la compra online no e slo mio se me alarga demasido!!.

Hyuna said...

ahh nice prodcutss ! I love both MAC and benefit!

Nic Nic said...

Nice haul!! great you get all these products in one place XD

Drusilada said...

Qué bien! vamos viendo k la web está triunfando, yo tb he pedido y estoy encantada! :)