July 30, 2010

Lumiere Cosmetics


Lumiere cosmetics is a brand of mineral makeup and skincare.
What have I tried of Lumiere cosmetics?
Lumiere cosmetics es una marca de maquillaje mineral y cuidado de la piel.
¿Qué he probado de Lumiere cosmetics?

- Flawless foundation. Light cool
It’s like the other mineral foundations that I have (The All Natural Face Ivory Rose & BareMinerals Light & Fairly light).
It’s okay if you want a light coverage. I usually use medium-high coverage, but these days I’m using these minerals foundations, because in summer is better a light coverage, isn’t it?
What I don’t like about loose powder foundations is that they accent fine lines and wrinkles (it’s not about this foundation in particular, it’s for all loose powder foundations that I tried).
Para mí, es como las demás bases minerales que tengo (The All Natural Face Ivory Rose & BareMinerals Light & Fairly light).
Está bien para cuando quieres una cobertura ligera. Yo normalmente uso una cobertura media-alta, pero estos días estoy usando este tipo de bases, porque para el verano están mucho mejor las bases ligeritas, no?
Lo que no me gusta de las bases en polvos sueltos es que acentúan las líneas de expresión y las arrugas (no hablo de esta base en particular, sino de todas las bases en polvos sueltos que he probado).

- Face & Body Enhancer. Bare skin
I’m in love with this. I hadn’t try any enhancer till now. I can’t talk much about it because I don’t have any other to compare it and say if this is better or worse, so I prefer not to talk about it.
Me encanta. No había probado un enhancer (¿cómo se llaman en castellano?) hasta ahora. No puedo hablar mucho de este producto porque no tengo nada con lo que compararlo para decir cuál es mejor o peor, así que prefiero no hablar más de este producto. ¡Probadlo!

- Eye pigments. Light plum & Lt. Blue shimmer
I fell in love with Light plum since the first time I saw it. I don’t usually wear this kind of colour, I prefer bright colours, but this is perfect. I’ll post some pics with it on.
This eye pigments are good pigmented, it’s what I like about pigments, that they are so pigmented, because with other eyeshadows I have to be a few minutes applying the same colour to have it right how I want.
Me enamoré a primera vista de Light plum. No suelo llevar este tipo de colores, me gustan más los colores vivos y llamativos, pero éste es perfecto. Ya os pongo algunas fotos con estos pigmentos.
Son bastante pigmentados, que es lo que me gusta de los pigmentos (valga la redundancia), porque con otras sombras me pasa que tengo que estar muchísimo tiempo aplicando un mismo color para que quede como yo quiero.

- Lipgloss. Cranberry zest
This lipgloss is a bit dark for me, so I wouldn’t use it for daily use. For that I prefer pinks or nudes. But despite of this, I like this colour. I have to say it, it’s like when I use Lady’s choice by Benefit with a dark rose lipgloss.
Este gloss es un poquito oscuro para mi gusto, así que no lo voy a tener para un uso diario. Para eso prefiero tonos rositas o nudes. Pero a pesar de esto, me gusta mucho este color. Y tengo que decirlo, es muy parecido al color que me queda cuando pongo el Lady’s Choice de Benefit con un gloss rosa oscuro.


Check Lumiere cosmetics website HERE
Échale un vistazo a la web de Lumiere cosmetics AQUÍ

Here there's a look using the eye pigments:
Aquí os dejo un look usando los pigmentos:


4 comments:

Nea said...

I love the colors in your EOTD! Very lovely :)

Sowmya said...

Wow. Great shimmery colors. Love the peachy color on your lid, Just the right amount of sparkle and great pigmentation too :)

Anonymous said...

Hey lovely shade...seems to be very pigmented...

My recent post: Review – Bourjois Khol and Contour Eye Pencil in Black Shade

Amee.

Teresa said...

Gracias por ese dato. Yo acostumbro a usar la línea mineral de Revlon, pero voy a probar con la Lumiere después de leer tu post.