July 25, 2010

Do you like shoes?

I was just looking for some shoes which I like, and I thought about doing a post with some pics.
I really like shoes, I don't know how many pairs I have, but I like to wear different shoes with each outfit (except in winter...when I like to wear UGG boots, they are just sooo warm...I always have my hands and toes very cold).
So here there are some pics of shoes which I like, hope you like them:
Estaba mirando algunos zapatos y pensé en hacer un post con algunas imágenes.
Me encantan los zapatos (¿a quién no? jaja). No tengo ni idea de cuántos pares de zapatos tengo, pero es que me gusta llevar unos zapatos diferentes con cada outfit (menos en invierno...que me pongo las botas tipo UGG y no hay quien me las quite...son tan calentitas...Además, yo que siempre tengo las manos y los pies super fríos, estas botas me vienen de maravilla).
Así que aquí os dejo algunas imágenes de los zapatos que me gustaron. Espero que os gusten:











What do you like the most?
Could you tell me some brands (sold online or in Spain) which buy not expensive shoes?
¿Cuál os gusta más?
¿Me decís algunas marcas (que se vendan online o en España) que vendan zapatos no muy caros?

5 comments:

kirstyb said...

i llove them all

Tessa said...

Bueno ami esque los zapatos me llevan de cabeza jajaja y mas las sandalias de verano,asique no se por cual decidirme la verdad!!! los de asos estan muy bien.

Yo tiendas online de zapatos no conozco......la de mary paz,y en la de ropa de westrags creo que ahora tambien venden zapatos.

Besicos!!

Becky said...

Thank you for your comments (^_^)

Tessa, Marypaz me compré el otro día dos pares de zapatos por 20 euros...la verdad es que las rebajas en esta tienda están bastante bien...

Amber said...

They are all super cute! I like the gray "lu lus" brand with the bow. Why is it that all the super cute shoes are all so high in the heels? I am 5'10 in so I don't really need the height :)

Becky said...

Amber, I love high heels! I'm only 1.62cm or so and I feel small, so I love to wear high heels (^_^)