July 26, 2010

Blanco Eyewear Collection

Blanco is a low cost from Spain which has just released its eyewear collection. I couldn't avoid writing about this new collection. Here are the pics:
No he podido evitar poner las imágenes de la nueva colección de gafas de Blanco:

 



Aren't they just so cute? I love them all! And the prices are between 5.99€ and 6.99€. They are cute and cheap. What more can you ask for? I'll buy some of them for sure (It's a pity that now I'm saving my money for July 30th (I'm going to Oviedo and I'm going to buy some MAC products and all I find at Primark, lol)).
¿No os gustan? ¡Me encantan todas! Y con los precios entre 5.99€ y 6.99€...Son lindas y baratas, ¿qué más se puede pedir? Alguna cae seguro, aunque luego las lleves sólo de adorno... (Es una pena que esté ahorrando para el 30 de Julio (me voy a Oviedo y tengo intención de comrpar algunas cosillas en MAC y...lo que encuentre en Primark jaja)).

6 comments:

Sue said...

Todas se ven interesantes, pero la mas que me gusto es la primera de la segunda fila ;D

Becky said...

Gracias por comentar, Sue.
A mí es que me han encantado todas! Así que ni idea de por cuál me decidiré a comprar jaja

jellytelly_ri-chan said...

gosh!!! they are prettyy and cute!! and the price is just nice!!!! Now I wonder if they do sell that brand here hahaha... :) lovely eyewear ~~~

Anya said...

hey i was the fashion friday hime from moments like diamonds blog. You left such a sweet comment i wanted to come and follow ur blog! ilove it and thanks again. ur so sweet!!

http://theveiledbump.blogspot.com/

Becky said...

@jellytelly_ri-chan, you can check here http://www.blanco.com if they have any stores where you live (^_^)

@Anya, thank you for your comment and for following me! I'm following you too

angie said...

Muy chulas las gafas! me gustan pero lo malo q cuando me las pruebo nunca me convencen :( pero bueno al menos son baratas así q eso está muy bien pq si no las uso... no me importa tanto :)